Skoči na vsebino

Tvoja spletna trgovina v 2025 – bo Email oglaševanje bistvenega pomena?

Leta 2025 bo e-poštno trženje še vedno ključno orodje za pridobivanje in konverzijo za upravljavce e-trgovine. Ta strategija vam omogoča, da svoje občinstvo dosežete prek intimnega, personaliziranega kanala. Vendar je njena učinkovitost odvisna od različnih dejavnikov: ciljne segmentacije, jasnega okvira, obogatene vsebine in dobro izpeljanega izvajanja. Tukaj si preberite, kako kar najbolje izkoristiti prednosti e-poštnega trženja za vaše podjetje za e-trgovino.

Kaj je Email oglaševanje? Opredelitev
Pošiljanje e-poštnih sporočil za trženje je kot neposreden pogovor s strankami ali potencialnimi strankami, vendar v pisni obliki. To je način, kako pritegniti pozornost svojega ciljnega trga s pošiljanjem promocijskih ponudb, novic ali zanimivih informacij neposredno v njihov poštni predal.

V nadaljevanju so predstavljene različne vrste trženjske e-poštne vsebine, ki jih lahko pošljete svojemu ciljnemu trgu, odvisno od njegovih potreb:

  • novičke
  • promocijska e-poštna sporočila
  • transakcijska e-poštna sporočila
  • e-poštna sporočila za dobrodošlico
  • e-poštna sporočila z opomniki
  • e-poštna sporočila o zapuščeni košarici
  • ankete o zadovoljstvu strank

Cilj teh vrst komunikacije je zagotoviti močno povezavo s strankami in jih podpreti pri njihovih nakupih.

Email oglaševanje: kako ga implementirati v svojo spletno trgovino?

  1. Namenite nekaj časa oblikovanju e-poštnih sporočil
    Da bi zagotovili, da bodo vaše e-novice nagovarjale široko občinstvo, morate skrbno izbrati predmet e-sporočila. V bralcih mora vzbuditi radovednost in jih pripraviti do tega, da bodo odprli vaše e-novice.

Na primer, za glasilo na temo tiskanih izdelkov bi bilo bolje uporabiti: “Hot off the press” in ne “glasilo o tiskanih izdelkih”. Prva tema je pametnejša in bolj intrigantna kot druga.

Ste našli predmet elektronske pošte, ki bo pri vaših naročnikih vzbudil radovednost? Bitka še zdaleč ni dobljena.

Ko bo vaše e-novice napredovalo, boste morali bralce pritegniti, doseči, da bodo želeli prebrati vaše sporočilo do konca, in dodati pozive k akcijam, da se bo končalo z visoko noto. Pozivi CTA bodo bralce spodbudili, da do konca branja izvedejo eno ali več dejanj (npr. odkrijejo nov izdelek).

  1. Izmenično uporabljajte več vrst trženjskih e-poštnih sporočil
    Kot vodja e-trgovine boste morali biti vešči treh vrst e-poštnih sporočil:
  • trženjska e-poštna sporočila
  • transakcijska e-poštna sporočila
    avtomatizirana e-poštna sporočila.
  • Trženjska e-pošta
    Trženjska e-poštna sporočila vam omogočajo, da svoje stranke obveščate o novostih v panogi, novih izdelkih in ponudbah. Ta e-poštna sporočila so poslana vsem, ki so se naročili na vaše novice, razen če ste svoj seznam e-poštnih sporočil razdelili na podsegmente, da bi izboljšali vključenost in konverzijo.

Transakcijska e-poštna sporočila
Transakcijska e-poštna sporočila se pošljejo, ko spletni uporabniki na vašem spletnem mestu izvedejo določeno dejanje. Na primer, ko nekdo v spletni trgovini naroči nov računalnik, bo prejel potrditev naročila. To e-poštno sporočilo bo vsebovalo naslednje informacije:

  • informacije o podjetju
  • informacije o stranki (ime in priimek, naslov)
  • številko naročila
  • datum naročila
  • pričakovani datum dostave
  • opis izdelka in fotografija
  • količino in ceno
  • plačilne pogoje
  • stroški dostave
  • povezavo do prodajalčevih prodajnih pogojev.

Avtomatizirana e-poštna sporočila
Avtomatizirana e-poštna sporočila se pošiljajo ob različnih priložnostih, pogosto takrat, ko se pojavi priložnost za trženje. To je lahko privabljanje prometa ob božiču, da predstavite svoje predloge za darila, ali ob rojstnem dnevu stranke (na primer za praznovanje z 20-odstotnim popustom) ali ob drugih dogodkih (npr. materinski dan).

  1. Izvajanje testiranja A/B
    Za izvajanje uspešne strategije elektronske pošte za vašo spletno trgovino je nujno zmanjšati tveganje napak. Zato vam svetujemo, da pred pošiljanjem vsem svojim stikom pošljete testno e-poštno sporočilo. S tem boste lažje odkrili napake, tipkarske napake in druge vizualne težave.

Testiranje A/B je še ena strategija, ki vam omogoča, da čim bolj povečate svoja trženjska prizadevanja. To je zelo preprosta metoda za izvajanje. Za isto temo morate pripraviti dve različni različici e-poštnega sporočila (tema e-poštnega sporočila, oblika, poziv k akciji itd.) in jo poslati različnim vzorcem seznama stikov. Glede na stopnjo odprtosti in število klikov v posamezni različici boste ugotovili, katera različica najbolj nagovarja vaše občinstvo.

  1. Spodbujajte spletne uporabnike, da se naročijo na vaše novice
    V skladu z GDPR, evropsko uredbo o varstvu podatkov, mora vsak naročnik pred prejemanjem marketinških e-poštnih sporočil podati soglasje. To lahko storite na več načinov:
  • naročite se neposredno na novice prek pojavnega okna
  • se prijavite na svoj seznam z domače strani
  • prenesete svojo belo knjigo in označite polje, da se strinjate s prejemanjem e-poštnih sporočil od vas

⚠️ Vsako e-poštno sporočilo mora vsebovati povezavo za odjavo.

  1. uporabite orodje za elektronsko pošto, da povečate svojo učinkovitost
    Za segmentacijo vašega seznama naročnikov ali preprosto personalizacijo vsebine je lahko koristno orodje za elektronsko pošto.

Orodje vam bo omogočilo dostop do ključnih metričnih podatkov:

  • stopnji / % odprtosti vašega e-poštnega sporočila
  • stopnja klikov za vsako e-poštno sporočilo
  • stopnja odjave


Najbolj priljubljena orodja za ustvarjanje glasil in spremljanje njihove uspešnosti so Mailjet, BREVO (bivši Sendinblue), Sender in MailChimp. Svetujemo vam, da primerjate rešitve in izberete tisto, ki najbolj ustreza vašemu kontekstu, in vam želimo uspešno izvajanje strategije e-pošte.

Trženje po e-pošti in e-trgovanje v letu 2025: povzetek
Trženje prek e-pošte je v letu 2025 pravo gonilo pridobivanja in ohranjanja strank.

Da pa bi ga kar najbolje izkoristili, je treba:

  • posvetite čas pripravi osnutkov e-poštnih sporočil in tem e-poštnih sporočil
  • izmenično uporabljati več vrst trženjskih elektronskih sporočil
  • uporabljati testiranje A/B
  • spodbudite spletne uporabnike, da se naročijo na vaše e-novice (pridobite njihovo soglasje)
  • uporabite orodje za elektronsko pošto, da povečate svojo učinkovitost

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja