V dinamičnem svetu potovanj ni pomembno le slediti trženjskim trendom, temveč jih tudi določati.
Uvod
Ko vstopamo v leto 2024, se potovalna industrija sooča z edinstveno mešanico izzivov in priložnosti. Potniki so bolj informirani, zahtevni in tehnološko spretni kot kdaj koli prej. Iščejo avtentične izkušnje, prilagojeno sodelovanje in brezhibne digitalne interakcije. Za tržnike potovanj to pomeni, da morajo razvijati svoje strategije tako, da ne le izpolnijo, temveč tudi presežejo ta nova pričakovanja. V tem prispevku bomo raziskali devet prefinjenih in inovativnih tehnik, ki bodo leta 2024 na novo opredelile trženje potovanj. Ta spoznanja ponujajo vpogled v prihodnost tega, kako se lahko potovalne blagovne znamke smiselno in vplivno povežejo s svojim občinstvom.
- Izkoristite personalizacijo, ki jo omogoča umetna inteligenca
Umetna inteligenca spreminja način pristopa k personalizaciji in presega tradicionalni model “ena velikost za vse”. Prefinjeni algoritmi umetne inteligence nam zdaj omogočajo, da se poglobimo v podatke o strankah ter odkrijemo vzorce in preference, ki so podlaga za zelo prilagojena potovalna priporočila.
Leto 2024 je začetek izjemno prilagojenih potovalnih doživetij:
Potovalka, imenujmo jo Ema, obišče vaše spletno mesto o potovanjih. Pred tem si je ogledala destinacije na plaži, vendar potovanja še ni rezervirala. Z umetno inteligenco lahko vaše spletno mesto ne le priporoči počitnice na plaži, ampak naredi še korak naprej. Analizira njene vzorce gledanja in preference glede pustolovskih dejavnosti in luksuznih nastanitev. Ob naslednjem obisku Ema najde prilagojeno domačo stran z luksuznimi letovišči na plaži, ki so znana po pustolovskih športih, ter izbrano objavo na blogu o “10 najboljših pustolovskih dejavnostih na Baliju”.
Poleg tega vaše e-poštno trženje postane orodje za komunikacijo po meri. Umetna inteligenca vaših seznamov e-pošte ne segmentira le po osnovnih demografskih podatkih, temveč tudi po raznovrstnih potovalnih preferencah in preteklem vedenju. Ema prejme e-poštno sporočilo z vsebino, ki se ujema z njenimi interesi: “Ema, raziščite naše ekskluzivne ponudbe za luksuzna pustolovska letovišča na plaži!” V notranjosti je prilagojen načrt potovanja na Bali s poudarkom na avanturističnih izletih in luksuznih nastanitvah.
Nazadnje, dinamične možnosti AI za vsebino pomenijo, da se vaše spletno mesto razvija v skladu z interesi obiskovalcev. Za uporabnika, kot je Ema, ki kaže nagnjenost k luksuzu in pustolovščini, spletno mesto samodejno izpostavi ustrezne pakete, objave na blogu in ocene ter tako ustvari zanimivo in prilagojeno izkušnjo brskanja.
S temi strategijami, ki jih poganja umetna inteligenca, lahko tržniki potovanj ustvarijo edinstveno prilagojeno izkušnjo za vsakega obiskovalca, kar znatno poveča stopnjo vključenosti in konverzije.
- Uporabite doživetja z razširjeno resničnostjo (AR)
Obogatena resničnost (AR) je v potovalni industriji spremenila pravila igre, saj ponuja potopitvene izkušnje, ki spremenijo način interakcije potencialnih potnikov z destinacijami in nastanitvami. Ta tehnologija premošča vrzel med domišljijo in resničnostjo ter strankam omogoča, da virtualno raziskujejo kraje in doživetja, preden se odločijo za rezervacijo.
Čas je, da destinacije zaživijo, še preden se potovanje začne:
Predstavljajte si ta scenarij: Družina načrtuje poletne počitnice in razmišlja o več destinacijah. Z vašo aplikacijo s podporo AR se lahko iz udobja svojega doma odpravijo na virtualni ogled letovišča na Maldivih. Ko se z napravo pomikajo po dnevni sobi, aplikacija pred njihovimi očmi prikaže osupljive poglede na plažo, razkošne sobe in vsebine letovišča. Lahko se “sprehodijo” po vili na plaži, raziskujejo podvodno restavracijo in si ogledajo celo razgled iz zasebnega neskončnega bazena, vse to v živih podrobnostih. Ta potopitveni predogled ne pritegne le njihovega zanimanja, temveč tudi vzpostavi močno čustveno povezavo z destinacijo.
Vendar se potencial AR tu še ne konča. Razmislite o paru, ki ga zanima kulturni ogled Rima. Vaša izkušnja AR bi lahko ponudila interaktivni vodič po zgodovinskih znamenitostih mesta. Ko s pametnim telefonom pokažeta na zemljevid Rima, znamenite znamenitosti, kot sta Kolosej in Vatikan, oživijo v 3D, skupaj z zgodovinskimi dejstvi in številkami, zaradi česar je že sama faza načrtovanja zanimiva pustolovščina.
Poleg tega lahko hoteli in letovišča uporabijo AR za izboljšanje postopka rezervacije. Potencialni gostje si lahko s svojimi napravami ogledajo različne vrste sob, udobje in celo pogled na določene sobe, kar jim pomaga pri sprejemanju informiranih odločitev o njihovem bivanju.
Z vključitvijo AR v svojo strategijo trženja potovanj strankam omogočite neprimerljiv način povezovanja z destinacijami in nastanitvenimi zmogljivostmi ter tako znatno povečate stopnjo vključenosti in konverzije. Ta tehnologija ne izboljša le procesa odločanja, temveč zagotavlja tudi nepozabno izkušnjo, ki jo bodo stranke verjetno delile z drugimi, kar povečuje doseg vaše blagovne znamke.
- Izvedite optimizacijo glasovnega iskanja
Z razmahom pametnih zvočnikov in glasovnih pomočnikov, kot so Amazon Alexa, Google Assistant in Siri, se je glasovno iskanje uvrstilo v ospredje digitalnega trženja. V potovalni industriji ta premik k glasovnim poizvedbam predstavlja edinstveno priložnost za bolj pogovorno in neposredno povezovanje s potencialnimi potniki.
Izkoristite trend glasovnega iskanja:
Bistveno je, da svojo vsebino optimizirate za način, na katerega ljudje naravno govorijo. To vključuje predvidevanje in odgovarjanje na pogosta vprašanja, povezana s potovanji, ki jih potencialne stranke lahko zastavijo svojim glasovnim pomočnikom.
Predstavljajte si na primer uporabnika z imenom Jan, ki načrtuje potovanje v Pariz. Svojega glasovnega pomočnika bi lahko vprašal: “Hej, Google, kateri so najboljši butični hoteli v Parizu v bližini Eifflovega stolpa?” Če želite zajeti to poizvedbo, mora biti vaša vsebina strukturirana tako, da neposredno odgovarja na takšna vprašanja. Na vašem spletnem mestu lahko najdete članek z naslovom “10 najboljših butičnih hotelov v bližini Eifflovega stolpa” s kratkim, pogovornim povzetkom vsakega hotela, njegove bližine stolpa in edinstvene ponudbe.
Poleg tega lahko optimizirate glasovno iskanje tako, da na spletno mesto vključite pogosto zastavljena vprašanja in odgovore, ki so oblikovani tako, kot ljudje govorijo. Na primer: “Kakšno je vreme v Parizu aprila?” ali “Kje lahko v Parizu najdem pristno francosko kuhinjo?” Ta pogosto zastavljena vprašanja in odgovori, optimizirani za glasovno iskanje, ne izboljšajo le vaše vidnosti v rezultatih glasovnega iskanja, temveč tudi izboljšajo splošno uporabniško izkušnjo, saj zagotavljajo dragocene informacije v lahko dostopni obliki.
Pomembno je tudi, da vključite strategije lokalnega iskanja za glasovno iskanje, saj veliko glasovnih iskanj temelji na lokaciji. Poskrbite, da bo vaše podjetje natančno navedeno v Google My Business in drugih lokalnih imenikih, v vsebino pa vključite znamenitosti in lokalne besedne zveze, da izboljšate vidnost v lokalnem iskanju.
S sprejetjem optimizacije glasovnega iskanja lahko tržniki potovanj zagotovijo, da bo njihova vsebina odmevala pri vse večjem številu uporabnikov, ki se pri načrtovanju svojih potovanj zanašajo na glasovne pomočnike. Ta pristop ne pomaga le pri doseganju širšega občinstva, temveč tudi pri vzpostavljanju bolj interaktivnih in privlačnih odnosov s potencialnimi potniki.
- Raziščite interaktivno vsebino
V današnjem digitalnem okolju so interaktivne vsebine postale temelj zanimive spletne izkušnje, zlasti na področju trženja potovanj. Z vključitvijo elementov, kot so kvizi, ankete in interaktivni zemljevidi, lahko potencialne potnike pritegnete veliko globlje kot s statično vsebino. Ta interaktivni pristop ne pritegne le pozornosti, temveč uporabnike spodbuja tudi k aktivnemu sodelovanju v procesu načrtovanja potovanj.
Tukaj si preberite, kako lahko potnike pritegnete z interaktivno vsebino:
Ustvarite funkcijo na svoji spletni strani o potovanjih z naslovom “Odkrijte svojo sanjsko destinacijo”. Ta interaktivni kviz se začne tako, da obiskovalcem spletnega mesta zastavite vrsto zanimivih vprašanj o njihovih potovalnih željah. Ali imajo raje živahno mesto ali mirno plažo? Ali jih zanimajo kulturna doživetja ali pustolovščine na prostem? Na podlagi njihovih odgovorov kviz oblikuje prilagojene predloge za potovanje.
Uporabnik z imenom Maja na primer izpolni kviz in navede, da ima raje zgodovinske znamenitosti, kulinarična doživetja in zmerno podnebje. Kviz nato predlaga seznam destinacij, kot so Rim, Kjoto in Barcelona, vsaka s kratkim opisom, ki poudarja njihov zgodovinski pomen, kulinarične prizore in vreme.
Drugo učinkovito orodje so interaktivni zemljevidi. Predstavljajte si zemljevid, ki poudarja različne vrste doživetij po vsem svetu. Uporabniki lahko filtrirajo po interesih, kot so divje živali, plaže ali pohodniške poti. S klikom na lokacijo se prikažejo kratki, zanimivi opisi, potovalni nasveti in povezave do ustreznih izletov ali možnosti nastanitve.
Učinkovite so tudi ankete, zlasti v družabnih medijih. Tedensko lahko izvedete anketo, v kateri sledilce pozovete, naj glasujejo o svojih najljubših destinacijah ali potovalnih izkušnjah. S tem ne samo povečate vključenost, ampak tudi pridobite dragocen vpogled v preference svojega občinstva.
Z vključitvijo teh interaktivnih elementov postane faza raziskovanja in načrtovanja potovanja bolj zanimiva in prilagojena. Pasivne gledalce spremeni v aktivne udeležence in poveča verjetnost, da bodo izbrali vašo storitev, ko bo čas za rezervacijo potovanja. Poleg tega lahko takšno vsebino zlahka delite v družabnih medijih, kar poveča doseg vaše blagovne znamke in spodbuja vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki.
Z izkoriščanjem moči interaktivnih vsebin lahko tržniki potovanj ustvarijo bolj dinamično in privlačno digitalno prisotnost ter potencialne stranke učinkovito vodijo skozi nepozabno in prilagojeno potovanje do njihove naslednje potovalne pustolovščine.
- Osredotočite se na trende trajnostnih potovanj
V dobi, ko je okoljska ozaveščenost pomembnejša kot kdaj koli prej, je trajnost postala ključni dejavnik v procesih odločanja potnikov. Kot tržnik potovanj je ključno, da ne ponujate le okolju prijaznih možnosti potovanja, temveč tudi aktivno spodbujate trajnostne prakse in poudarjate svojo zavezanost odgovornemu turizmu. Takšen pristop odmeva pri okoljsko ozaveščenih potnikih, vašo blagovno znamko pa pozicionira kot naprednega in odgovornega akterja v potovalni industriji.
Čas je, da okolju prijazno potovanje postavite v središče pozornosti:
Predstavljajte si kampanjo z naslovom “Green Getaways: Raziskujte z učinkom.” Ta kampanja se osredotoča na promocijo destinacij, ki so znane po okolju prijaznih pobudah, in nastanitev, ki so pridobile certifikate za trajnostni razvoj. Tako lahko na primer predstavite nastanitev v Kostariki, ki se v celoti napaja iz obnovljivih virov energije in se ukvarja z ohranjanjem deževnega gozda. Poudarite edinstvena doživetja, ki jih ta nastanitev ponuja, kot so vodeni eko izleti, ki goste izobražujejo o lokalnih divjih živalih in prizadevanjih za ohranjanje ekosistema.
Poleg predstavitve trajnostnih destinacij bi lahko vaše tržne vsebine vključevale tudi nasvete za popotnike, kako zmanjšati ogljični odtis, na primer z izbiro neposrednih letov, lahkim pakiranjem ter spoštovanjem lokalnih habitatov in kultur.
Druga učinkovita strategija je ustvarjanje prispevkov na blogih ali vsebin v družbenih medijih, ki pripovedujejo zgodbe o tem, kako turizem pozitivno vpliva na lokalne skupnosti. Na primer, lahko delite zgodbo o skupnosti v Nepalu, ki ima koristi od ekološkega turizma, saj so lokalni prebivalci zaposleni kot vodniki, obrtniki in gostinsko osebje na okoljsko ozaveščenih pohodniških turah.
Svojo zavezanost trajnosti lahko pokažete tudi s partnerstvi z naravovarstvenimi organizacijami ali pobudami, ki vračajo sredstva destinacijam, ki jih promovirate. Napovejte na primer partnerstvo s skupino za ohranjanje morja, v okviru katerega se del prihodkov od vsake rezervacije na obalnih destinacijah nameni za projekte obnove koralnih grebenov.
Z vključevanjem teh trajnostnih praks in njihovim poudarjanjem v svojih trženjskih prizadevanjih ne nagovarjate le naraščajočega segmenta ekološko ozaveščenih potnikov, ampak tudi prispevate k pozitivnim spremembam v potovalni industriji. Trajnostno trženje potovanj presega spodbujanje okolju prijaznih možnosti; gre za ustvarjanje pripovedi, ki kaže predanost vaše blagovne znamke ohranjanju lepote in celovitosti potovalnih destinacij za prihodnje generacije.
- Vlagajte v video trženje
V hitrem digitalnem svetu video vsebine še naprej izstopajo kot zelo učinkovito orodje za pritegnitev in očaranje občinstva. Ustvarjanje vizualno privlačnih in informativnih videoposnetkov ponuja tržnikom potovanj neprimerljivo priložnost za predstavitev destinacij, virtualne oglede in deljenje dragocenih potovalnih nasvetov. Te videoposnetke lahko nato uporabite na različnih platformah, kot so YouTube, TikTok in Instagram Reels, da dosežete široko in raznoliko občinstvo.
To je način, kako navdušiti občinstvo z video vsebinami:
Predstavljajte si, da začnete s serijo videoposnetkov z naslovom “Skriti dragulji sveta”. Vsaka epizoda se osredotoča na manj znano, a dih jemajočo destinacijo in gledalcem ponuja mešanico osupljivih vizualnih posnetkov, kulturnih spoznanj in praktičnih potovalnih informacij. V prvi epizodi bi lahko predstavili Azore, skupino otokov na Portugalskem, ki so znani po svojih naravnih lepotah in dejavnostih na prostem.
Videoposnetek se začne z očarljivimi posnetki bujne pokrajine in vulkanskih kraterjev, nato pa preide na posnetke s tal, ki prikazujejo lokalne tržnice, pohodniške poti in termalna kopališča. Med filmom so intervjuji z domačini in strokovnjaki za potovanja, ki delijo notranje nasvete – najboljše lokacije za opazovanje kitov, lokalne kulinarične dobrote, ki jih je treba poskusiti, in znamenitosti, ki jih ni mogoče najti na običajnih poteh.
Video vsebuje tudi praktične nasvete za potovanje, kot so najboljši čas za obisk, kako se znajti naokoli in trajnostne prakse, ki jih morajo obiskovalci upoštevati. Ta mešanica vizualne privlačnosti in uporabnih informacij ustvarja prepričljivo pripoved, ki gledalcev ne navdihuje le za obisk Azorov, temveč vašo blagovno znamko predstavlja tudi kot dobro obveščenega in pronicljivega vodnika v potovalni industriji.
Poleg tega z uporabo platform, kot so YouTube za daljše in podrobnejše vsebine ter TikTok, YouTube Shorts ali Instagram Reels za krajše in bolj zanimive posnetke, zagotovite, da vaša vsebina doseže širše občinstvo. Na primer, 15-sekundni kolut lahko zajame dih jemajoč sončni vzhod nad Azori, s pozivom k dejanju, ki gledalce spodbuja k ogledu celotnega videoposnetka na YouTubu.
Z izkoriščanjem moči video vsebin in njihovim razširjanjem po različnih platformah lahko tržniki potovanj ustvarijo poglobljeno in zanimivo izkušnjo, ki ne le prikazuje lepoto in edinstvenost destinacij, temveč tudi spodbuja zanimanje in rezervacije.
- Izkoristite moč partnerstev z vplivneži
Na področju sodobnega trženja je lahko sodelovanje s potovalnimi vplivneži, ki delijo vrednote in etos vaše blagovne znamke, močna strategija. Vplivneži prinašajo avtentičnost, predane sledilce in možnost doseganja nišnega občinstva, ki bi bilo sicer nedostopno. S skrbno izbiro vplivnežev, katerih podoba in občinstvo se ujemata z vašo blagovno znamko, lahko ustvarite učinkovite in pristne trženjske kampanje.
Kako povečati doseg s sodelovanjem z vplivneži:
Predstavljajte si naslednji scenarij: Vključite vplivneže in vplivneže: Vaša blagovna znamka, znana po luksuznih in ekološko ozaveščenih potovalnih paketih, sodeluje z vplivnico, recimo “EcoTravelGuru”, ki ima veliko sledilcev na Instagramu in YouTubu ter je znana po svoji strasti do trajnostnih potovanj.
Skupaj ustvarita kampanjo z naslovom “Razkošje z vestjo”. Vplivna oseba obišče enega od vaših najboljših okolju prijaznih letovišč in svojo izkušnjo dokumentira v seriji objav na Instagramu, zgodb in vlogu na YouTubu. Njena vsebina prikazuje razkošne vidike letovišča – izvrstne sobe, gurmanske jedi in izjemne storitve. Še pomembneje pa je, da poudarja okolju prijazne prakse – sončne celice, restavracije na kmetijah, politiko brez plastike in prizadevanja za ohranjanje narave.
Vsebina EcoTravelGuru je avtentična in prijetna, zato se odziva pri občinstvu, ki zaupa njenim priporočilom. Pripoveduje zgodbo, ki presega zgolj bivanje v hotelu in se osredotoča na izkušnjo odgovornega uživanja razkošja. Njene objave vključujejo zanimive pripovedi o njenih stikih z lokalnim osebjem, okoljskih pobudah, ki jih srečuje, in nasvete, kako lahko popotniki svoja potovanja naredijo bolj trajnostna.
Poleg tega svoje občinstvo pritegne z interaktivnimi elementi, kot so ankete na Instagramu (“Ali naj grem jutri potapljat ali na pohod?”) in seje vprašanj in odgovorov, na katerih razpravlja o trajnostnih potovanjih. Te dejavnosti ne le povečujejo vključenost, temveč tudi spodbujajo občutek skupnosti in dialog o odgovornih potovanjih.
Partnerstvo se razteza prek platform vplivneža. Vaša blagovna znamka lahko te vsebine ponovno uporabi na svojih kanalih družbenih medijev, spletnem mestu in v gradivih za digitalno trženje ter tako ustvari koherentno in prepričljivo pripoved o kampanji.
S takšnim izkoriščanjem sodelovanja z vplivneži lahko potovalne blagovne znamke ne le dosežejo širše in bolj ciljno usmerjeno občinstvo, temveč svojim trženjskim prizadevanjem dodajo tudi plasti pristnosti in povezljivosti. Ta strategija ne pomaga le pri povečanju prepoznavnosti blagovne znamke, temveč tudi pri gradnji zaupanja in verodostojnosti med potencialnimi strankami.
- Optimizacija za mobilno izkušnjo
V dobi, ko so pametni telefoni vseprisotni, zagotavljanje, da so vaša spletna stran in rezervacijske platforme prijazne mobilnim napravam, ni le priporočilo – je nuja. Vedno večja odvisnost od mobilnih naprav pri raziskovanju, načrtovanju in rezervaciji potovanj pomeni, da je brezhibna mobilna izkušnja ključnega pomena za pridobivanje in ohranjanje zanimanja potencialnih potnikov.
Zakaj potrebujete učinkovito optimizacijo za mobilne naprave:
Predstavljajte si scenarij, v katerem par Jaka in Nika načrtujeta oddih za konec tedna. Odločita se, da bosta med vožnjo na delo preučila možnosti. S pametnim telefonom obiščeta vaše potovalno spletno mesto. Stran se hitro naloži, lepo se prikaže na njunem mobilnem zaslonu, navigacija pa je enostavna. Brez težav lahko brskata po destinacijah, bereta o različnih paketih in si ogledata visokokakovostne slike, ki se učinkovito nalagajo.
Ko raziskujejo določeno ponudbo, jim spletno mesto intuitivno predlaga bližnje dejavnosti in restavracije ter tako izboljša njihovo izkušnjo načrtovanja. Par se odloči za rezervacijo. Postopek rezervacije je poenostavljen – preprosto izpolnita obrazec, izbereta datume in opravita plačilo, ne da bi se pri tem pomanjševala ali neskončno pomikala.
Poleg tega ima spletno mesto funkcijo klepeta v živo, ki je lahko dostopna. Mia ima vprašanje o politiki odpovedi, zato tapne ikono za klepet in hitro dobi koristne informacije od predstavnika službe za pomoč strankam.
Ključni elementi, zaradi katerih je ta mobilna izkušnja izjemna, so:
odzivno oblikovanje: Spletna stran se samodejno prilagodi velikosti zaslona naprave, tako da je vsebina lahko berljiva, navigacija pa uporabniku prijazna.
Hitrost: Strani se nalagajo hitro, tako da Jake in Mia ostaneta zaposlena in ne čakata na neprijetno čakanje.
Poenostavljen postopek rezervacij: Obrazec za rezervacijo je enostaven in vsebuje polja, ki jih je enostavno izpolniti z mobilno tipkovnico.
Interaktivne funkcije: Orodja, kot so klepet v živo in interaktivni zemljevidi, so optimizirana za mobilne naprave, tako da uporabniki zlahka najdejo informacije, ki jih potrebujejo.
Takšna raven optimizacije za mobilne naprave ne izboljša le uporabniške izkušnje, temveč tudi znatno poveča verjetnost konverzij. Mobilnim napravam prijazno spletno mesto dokazuje zavezanost vaše blagovne znamke k zadovoljevanju potreb sodobnih potrošnikov, s čimer si pridobi zaupanje in zvestobo občinstva.
Optimizacija vašega spletnega mesta in platform za rezervacije za mobilne naprave ne pomeni le, da so dostopne na pametnem telefonu. Gre za to, da ustvarite zanimivo, intuitivno in neproblematično potovanje za uporabnike, ki svoja potovanja raje načrtujejo in rezervirajo na poti.
- Sprejemite pristop, ki temelji na podatkih
V nenehno razvijajoči se pokrajini digitalnega trženja uporaba analitičnih orodij za spremljanje vedenja strank in uspešnosti kampanj ni le koristna, temveč je nujna. Ta orodja zagotavljajo neprecenljive vpoglede, ki tržnikom potovanj omogočajo, da izpopolnijo svoje strategije, učinkoviteje ciljajo svoje občinstvo in personalizirajo svoja trženjska prizadevanja. Z razumevanjem preferenc in vedenja strank lahko svoje kampanje natančneje prilagodite njihovim potrebam, kar vodi k višji stopnji vključenosti in konverzije.
Kako izkoristiti analitiko podatkov:
Predstavljajte si, da vaša potovalna agencija začenja poletno kampanjo, v kateri so predstavljena potovanja po Evropi. Po kampanji se poglobite v analitiko. Ugotovite, da je kampanja imela visoko stopnjo vključenosti pri uporabnikih iz starostne skupine 25-35 let, vendar je bila stopnja konverzij višja pri uporabnikih iz starostne skupine 35-45 let. Poleg tega analitika razkriva, da je večina sodelovanja potekala prek Instagrama in e-poštnih novic.
Na podlagi teh spoznanj se odločite, da boste izboljšali strategijo za naslednjo kampanjo. Pripravite dva sklopa oglasov: en sklop, namenjen starostni skupini 25-35 let, s poudarkom na cenovno ugodnih, avanturističnih evropskih izletih, in drugi sklop za starostno skupino 35-45 let, ki vključuje luksuzne, prostočasne izlete. Odločite se, da se boste bolj osredotočili na oglase na Instagramu in e-poštno trženje, saj sta ta kanala pokazala najvišjo stopnjo vključenosti in konverzij.
Poleg tega ste opazili, da je veliko uporabnikov, ki so kliknili na vaše oglase, preživelo nekaj časa na strani s pogostimi vprašanji, vendar niso dokončali rezervacije. Da bi to odpravili, razdelek s pogostimi vprašanji in odgovori izboljšate s podrobnejšimi informacijami, dodate funkcijo klepeta v živo za takojšnjo podporo in ustvarite serijo informativnih prispevkov na blogu, ki odgovarjajo na pogosta potovalna vprašanja. Cilj tega pristopa je graditi zaupanje in zagotavljati vrednost ter obravnavati morebitne pomisleke, ki lahko preprečijo rezervacijo.
S takšno uporabo analitičnih orodij pridobite globlje razumevanje preferenc in vedenja svojega občinstva. To vam omogoča ustvarjanje bolj ciljno usmerjenih in učinkovitih trženjskih kampanj, personalizacijo komunikacij ter sprejemanje odločitev, ki temeljijo na podatkih in bistveno izboljšajo učinkovitost in uspešnost vaših trženjskih prizadevanj.
Če povzamemo, moč podatkovne analitike v trženju potovanj je v njeni zmožnosti preoblikovanja surovih podatkov v uporabne vpoglede. Ti vpogledi niso le podlaga za vaše trženjske strategije, temveč pomagajo tudi pri ustvarjanju bolj prilagojene in privlačne izkušnje za vaše stranke, kar na koncu privede do boljše učinkovitosti kampanj in večjega zadovoljstva strank.
Povzetek
Ker se pokrajina trženja na področju potovanj še naprej spreminja, je za ohranjanje prednosti potrebno ne le znanje, temveč tudi strokovnost in ustvarjalnost. Kolibri je agencija za trženje potovanj, specializirana za izdelavo prilagojenih trženjskih rešitev za industrijo potovanj, hotelov in znamenitosti. Naša ekipa je predana uporabi najnovejših trendov in tehnologij za doseganje izjemnih rezultatov za naše stranke. Razumemo odtenke trženja potovanj in si prizadevamo pomagati blagovnim znamkam, da bi uspele v tem konkurenčnem sektorju.
Če si želite ogledati resnične primere, kako so naše inovativne strategije prinesle uspeh našim strankam, obiščite Hummingbirdove zgodbe o uspehu na področju trženja potovanj. Dovolite nam, da vam pomagamo, da se vaše trženje povzpne na novo raven.