Ali imate v načrtu za leto 2024 izboljšanje osebne blagovne znamke? Pri oblikovanju blagovne znamke je ključnega pomena doslednost. Doslednost gradi zaupanje, zaupanje pa zvestobo. Vendar pa je tu še ena varovalka. Blagovne znamke, vključno z osebnimi, ki se ne razvijajo, tvegajo, da bodo zastarele, dolgočasne ali še huje, da bodo popolnoma zapostavljene. V novo delovno leto se ne odpravite le z odločitvijo, da boste uredili elektronsko pošto, izpopolnili arhiviranje, pravočasno zapustili službo, napredovali ali imeli čistejšo pisalno mizo. Ne pozabite na potencial “novo leto, novi vi”. Kako prikazujete razvoj svoje osebne blagovne znamke skozi čas? Ni boljšega časa kot novo leto za nov pogled na zlahka spregledane priložnosti za vašo osebno blagovno znamko. V tem blogu bom z vami delil svojih pet najboljših priporočil za izboljšanje vaše osebne blagovne znamke v letu 2024. Najprej pa si ponovno oglejmo, kaj je osebna blagovna znamka: Kaj je osebna blagovna znamka? Pred 25 leti je Tom Peters povzročil revolucijo v poslovnem svetu. Izraz “osebna blagovna znamka” je prvič uporabil v svojem članku v Fast Company z naslovom A Brand Called You. V njem je Peters potrdil, kar je vedno veljalo. Že zdaj ste izvršni direktor ali vodja trženja svoje blagovne znamke. Na splošno velja, da je vaša osebna blagovna znamka: Kaj si ljudje mislijo o vas Kako se počutijo zaradi vas kaj o vas govorijo (zlasti kadar vas ni v prostoru) in kako si vas zapomnijo Osebno blagovno znamko torej že imate. Pri oblikovanju osebne blagovne znamke se preprosto odločite, da se boste zavestno ukvarjali s tem, kaj predstavlja. Zakaj je vaša osebna blagovna znamka pomembna? Ko gre za vašo osebno blagovno znamko, jo lahko prepustite usodi. Toda, kot pravi strokovnjak za znamčenje Donald Miller: “Usoda je grozen pisec.” Blagovna znamka je pripovedovanje zgodb. Na hrupnem trgu se osebna blagovna znamka sprašuje, kaj govori vaša avtentična zgodba. To ni nič novega. Ljudje pripovedovanje zgodb uporabljajo že več deset tisoč let. Evolucijsko nam je bilo privzgojeno, da svoje izkušnje osmišljamo s pripovedovanjem zgodb. Raziskave kažejo, da je več kot 20-krat bolj verjetno, da si bomo zapomnili dejstvo, ki ga delimo z zgodbo, kot če ga delimo samo po sebi. Čeprav morda mislite, da nikogar ne zanima vaša osebna zgodba ali kaj imate povedati, raziskave kažejo drugače. Nielsenova študija je pokazala, da 33 % ljudi zaupa sporočilom blagovnih znamk. Medtem ko 90 % ljudi zaupa priporočilom nekoga, ki ga poznajo. Osebna blagovna znamka za vas in vaše ekipe je zunanji izraz vaših vrednot. Vrednote pa so tiste, ki nas združujejo. Poslovanje je osebno. Ljudje se povezujejo z ljudmi. Ljudje kupujejo od drugih ljudi. Osebne povezave gradijo zaupanje v blagovno znamko. Gradnja osebne blagovne znamke je dolgotrajna igra, vendar bomo v tem blogu raziskali, katere strategije imajo lahko takojšen učinek. 1. Opredelite temeljne vrednote svoje osebne blagovne znamke Kot je Simon Sinek slavno povedal v svoji uspešnici in Tedovem predavanju Start with Why (Začni z zakaj): “Ljudje ne kupujejo tega, kar počnete, ampak zakaj to počnete.” Večina podjetij običajno ve, kaj počnejo in kako to počnejo. Manj pa jim je jasno, zakaj. In komunicirajo v tem vrstnem redu. Toda, kot vedo najboljša podjetja, začnite s svojim zakaj. Vzemimo za primer Apple, ki pravi: “Zakaj? “Vse, kar počnemo, verjamemo v to, da izzivamo status quo. Verjamemo v drugačno razmišljanje. Status quo izpodbijamo tako, da so naši izdelki lepo oblikovani, preprosti za uporabo in prijazni do uporabnika. Poleg tega izdelujemo odlične računalnike. Želite kupiti enega?” Čeprav se osebna blagovna znamka pogosto napačno razume kot dejanje samopromocije ali nečimrnosti, je tako le, če je ne izvajate pravilno. Začne se pri vaših vrednotah. In kako so vaše vrednote izražene v vsem, kar počnete. Vse, od vaših interesov do vaše verbalne in vizualne komunikacije, določa, po čem si vas bodo zapomnili. 2. Izboljšajte svojo verbalno osebno blagovno znamko Ko gre za vašo osebno blagovno znamko, vaš ton govori glasneje kot besede. Profesor Albert Mehrabian je v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja določil pravilo 7-38-55, ki v nadaljevanju razčlenjuje, kako se oblikujejo vtisi: Neverbalna komunikacija: 55% ton: 38 % Besede: 38 %, 38 %, 38 %, 38 %, 38 %, 38 %, 38 %: 7% V vsem tem hrupu upoštevajte ton, ki je edinstven za vašo osebnost blagovne znamke. Opredelite (in zapišite) do pet ključnih osebnostnih lastnosti, ki odražajo temeljne vrednote vaše osebne znamke. Drugi lahko delijo vaše izkušnje in strokovno znanje. Toda vaša edinstvena osebnost vam lahko pomaga, da se razlikujete in pritegnete svoje ljudi. Za vsako lastnost razmislite, kako se sliši in tudi, kako se ne sliši. To vam bo pomagalo ugotoviti, kdaj komunicirate v skladu z blagovno znamko ali izven nje. 3. Izboljšajte vizualno identiteto svoje osebne blagovne znamke Leta 2006 sta psihologa iz Princetona, Janine Willis in Alexander Todorov, objavila nekaj prepričljivih ugotovitev o hitrosti prvega vtisa. Ugotovila sta, da se oblikujejo v samo desetini sekunde. Vaš prvi vtis: Prvi vtis o vaši blagovni znamki je takojšen znak, ki ustvari takojšen vtis o vaši blagovni znamki.
Povzroča domnevo o tem, kaj predstavljate.
Izkušnje z vami se filtrirajo skozi to domnevo.
Leto 2024 naj bo torej leto, ko boste “zažareli” svojo vizualno identiteto.
Kot sem že povedal v prejšnjem blogu o vaši profesionalni garderobi, tako kot vsaka dobra blagovna znamka vzpostavite prepoznaven videz in občutek na trgu. Takšnega, ki bo sporočal v vašo korist.
Lahko razmislite o:
nošenje značilne barve
sprejetje značilnega elementa
osvežite svojo garderobo (kar ne pomeni, da je treba kupiti več).
Nasvet: Ko razmišljate o značilnem slogu, razmislite o poudarjanju obstoječih naravnih preferenc. Nekaj, po čemer vas drugi že poznajo. Mnogi mi na primer pravijo, koliko črne barve nosim. Včasih sem to razumela kot predlog, naj nosim več barv. Zdaj pa črno sprejemam še bolj, kot sem jo že prej.
Ne pozabite na svojo spletno vizualno identiteto. Uporabite slogan “novo leto, novi vi” in nadgradite svojo spletno prisotnost z novimi fotografijami. Te lahko naredite sami ali s pomočjo prijatelja. Posodobite tudi vse profilne pasice. Čeprav je doslednost blagovne znamke ključnega pomena, si nobena blagovna znamka ne želi, da bi se v novem letu počutila zastarelo. Izkoristite nov začetek za osvežitev.
- Z jasnimi cilji premaknite svoje območje udobja pri ustvarjanju vsebine
Imam več blogov, ki obravnavajo ustvarjanje vsebin. Vključno s tem, kako opredeliti svoja ključna sporočila in trženje kot magnet. Da pa bi v letu 2024 dvignili raven svoje osebne blagovne znamke, bom svoja začetna priporočila ohranil čim bolj preprosta:
Izberite eno platformo, na katero se boste osredotočili. Na primer: “2024 je leto …” (vpišite prazno mesto).
To je lahko kratka platforma, npr:
Tik Tok
kratki posnetki na YouTubu
Kratka tedenska e-pošta
ali pa platforma z dolgimi vsebinami, npr:
YouTube (več o tem v prispevku na mojem blogu tukaj).
Podcast (več o tem v mojem zapisu na blogu tukaj)
Video/podcast
Blog
Ne pozabite, da lahko kratkoformatne vsebine ustvarjate za seveda daljše platforme. Tako boste morda želeli začeti. Epizode za podcast ali YouTube so lahko tako kratke ali dolge, kot vam (in seveda vašemu občinstvu) ustreza.
- Postavite si cilj
Osredotočite se na tisto, kar lahko nadzorujete. Ne osredotočajte se na kazalnike zaostajanja, kot so vključenost, naročniki ali sledilci. Osredotočite se na vodilne kazalnike, kot so npr:
Prizadevajte si, da boste na isti platformi dnevno, tedensko, štirinajstdnevno ali mesečno (če je to vaša edina trajnostna možnost) objavljali vsebino.
Vsakič objavite ob istem dnevu/času.
- Soustvarjajte svojo osebno blagovno znamko
Kot pravijo, ste tisti, s katerimi preživljate svoj čas.
V nasprotju s splošnim prepričanjem pa vaša osebna blagovna znamka ni namenjena samo vam. Pravi odnosi so tisti, ki najbolj pripomorejo k rasti vaše osebne blagovne znamke.
Ko gre za vašo osebno blagovno znamko, se morate ozreti navzven. Ne glede na to, ali gre za drugo osebno blagovno znamko ali organizacijo, partnerji pomagajo dodati svoje prednosti k vaši. Partnerji pa vas lahko izpostavijo novemu občinstvu. Prav tako pomagajo vaši osebni blagovni znamki graditi zaupanje na trgu.
Če bi leta 2024 želeli uskladiti svojo osebno blagovno znamko z eno organizacijo ali celo drugo osebno blagovno znamko, kdo bi to bil?
Zdaj razmislite o tem, da bi storili vsaj eno od naslednjega:
Sodelovanje pri projektu/projektih
Sodelovanje pri pripravi vsebine
sodelovanje pri kampanji
sodelovanje pri organizaciji dogodka
Prostovoljno delo na njih
uporaba njihovih storitev
kupovanje njihovih izdelkov
udeležba na njihovih dogodkih
pridružitev njihovim skupnostnim skupinam
Čeprav je doslednost zlato pravilo trženja, ne pozabite, da se vse dobre blagovne znamke razvijajo. Ljudje radi vidijo, da drugi rastejo. To pripoveduje zgodbo o preobrazbi. Kako delite zgodbo o svojem subtilnem razvoju skozi čas? Ne pustite, da vam sveže novo leto uide, ne da bi osvežili svojo osebno blagovno znamko.
Kako boste v letu 2024 izboljšali svojo osebno blagovno znamko?