4 marketinške taktike, ki jih je (če jih še nisi) fino uvesti v letošnjem letu

5 februarja, 2024

S približevanjem leta 2024 tržniki načrtujejo, kako se bodo lotili ciljev naslednjega leta. Ne glede na to, ali ste že strokovnjak za trženje ali pa šele začenjate svojo pot do razsvetljenja SEO, je tukaj nekaj trendov in taktik, ki jih morajo blagovne znamke upoštevati, da se pripravijo na uspeh.

1-Poveži vrednote svojega podjetja z vrednotami svojih strank

Stranke so danes upravičeno zelo zahtevne. Že zdavnaj so minili časi, ko je bilo dovolj imeti najboljši izdelek ali storitev na trgu. Danes morajo blagovne znamke dokazati, da razumejo socialno-ekonomska vprašanja, s katerimi se soočajo njihove stranke, in da jim je za njih mar. Po podatkih podjetja Semrush se je med decembrom 2020 in decembrom 2022 obseg iskanja "blagovnih znamk z družbenim namenom" povečal za 133 %. Po podatkih IBM-a pa je 44 % vseh kupcev zdaj potrošnikov, ki so usmerjeni k namenu.

Blagovne znamke ne morejo več "govoriti prave stvari", temveč morajo prave stvari tudi početi. Preprosto ni dovolj, da zavzamejo stališče ali podajo javno izjavo. Podjetja morajo slediti s konkretnimi dejanji, kot so spremembe politike, javno komuniciranje o družbenih vprašanjih in drugo. Potrošniki od blagovnih znamk zahtevajo ukrepanje glede vprašanj, kot so podnebne spremembe, enakost spolov in človekove pravice.

Med odmevnejšimi primeri so McDonald'sova kampanja "Black and Positively Golden", dolgoletni seznam "Issues We Care About" podjetja Ben and Jerry, Starbucksova kampanja "Fuel Our Democracy", Patagonia, ki je odstopila nadzor in ustanovila 3-milijardni sklad, ter Nestlejev Nespresso, ki oglašuje svojo "kavo brez ogljika".

2 - Ne boj se vzpona umetne inteligence, ampak ga obrni v svoj prid

Kot tržniki smo po naravi radovedni in običajno med prvimi, ki sprejmejo novo tehnologijo, zato poskrbite, da začnete eksperimentirati z najnovejšimi orodji generativne umetne inteligence, ki so nam na voljo (in jih vključite). Naučite se obvladati ChatGPT in orodja, kot je Content Shake AI, da ustvarite prvi osnutek kopije ali odgovorite na težka vprašanja z nekaj preprostimi pozivi. Opozarjam pa vas, da se še ne zanašajte na vse, kar je ustvarjeno - poskrbite za "človeški pregled" in ga nato optimizirajte za SEO.

Umetna inteligenca je lahko najboljši prijatelj tržnika (ali lastnika podjetja), če ti primanjkuje časa in veš, kako jo uporabljati. Uporabite jo lahko za ustvarjanje kratkih videoposnetkov, ustvarjanje objav v družabnih medijih in tudi odgovarjanje na mnenja strank, kar vse pripomore k ohranjanju in zadovoljstvu strank. Če vas misel na novo tehnologijo straši, poskusite začeti z majhnimi koraki in preizkusite generator družabnih vsebin z umetno inteligenco. V nekaj sekundah bo pripravil res kakovostne objave, zato boste lahko več časa posvetili pridobivanju novih poslov in zadovoljstvu svojih strank.

3 - Izvleci roke iz posode za piškote

Potrošniki vladajo in zasebnost zmaguje - tako je odločeno. Poslovite se od časov, ko so piškotki tretjih oseb omogočali enostavni remarketing. Za ta pomemben premik vemo že nekaj časa. Vendar se bo 2024 83% tržnikov še vedno zanašalo na piškotke tretjih oseb. Ste eden od teh tržnikov?

Edini način, da izvlečete roko iz posode s piškotki, je, da sprejmete idejo o podatkih prve osebe. Dobra novica je, da imate na voljo toliko sredstev in kanalov, s katerimi lahko te podatke zajemate na način, ki je prijazen do zasebnosti in izpolnjuje pričakovanja vaših strank.

Niste prepričani, kje začeti? Nujno je treba ustvariti infrastrukturo za zajemanje podatkov prve osebe, hkrati pa v zameno zagotoviti vrednost, ki jo potrošniki želijo. Uporabite zmogljivo programsko opremo za spletno prepoznavnost in poiščite prave vmesnike API za zbiranje podatkov o vedenju strank in digitalnem trženju od uporabnikov, ki obiščejo vaše spletno mesto in komunicirajo z vašo blagovno znamko.

Zanašanje na trende in orodja za tržno občinstvo bo dolgoročna rešitev v boju proti izgubi večjih podatkov. Od tam lahko sprejemate utemeljene odločitve na podlagi širših tržnih ugotovitev - starost, promet na trgu, povprečni dohodek in drugo.

4-Pusti, da govorijo tvoje stranke

Mogoče veš, da je 90 % kupcev, ki so prebrali pozitivne ocene strank, dejalo, da so te vplivale na njihove nakupne odločitve? Iskanje in neposredno povezovanje s strankami ter pripovedovanje njihovih zgodb je odličen način za povečanje prihodkov.

Vsakdo lahko napiše besedilo o blagovni znamki in ga pošlje na trg v upanju, da se bo vtisnilo v zavest kupcev. Kaj pa, če bi lahko svojo zgodbo povedali z vidika vaše stranke? Kaj če bi ta stranka lahko govorila o tem, kako je vaša blagovna znamka spremenila njeno/njegovo življenje? Ko se zgodba vaše blagovne znamke preplete z zgodbo vaše stranke, se zgodi čarobno - najbolj pristno pripovedovanje zgodb. Ni bolj pristnega, kot če vaše stranke na trgu pripovedujejo vašo zgodbo.

Dove je to odlično storil v kampanji #DetoxYourFeed, ki se je začela aprila 2022. Podjetje je na novo opredelilo standarde lepote z "razstrupljanjem" dolgoletnih industrijskih trendov, da morajo biti ljudje "videti na določen način". Dove je ustvaril brezplačne izobraževalne programe, ki mladim pomagajo, da se počutijo samozavestne glede svojega videza, in obravnavajo diskurz o toksični lepoti po vsem svetu. Stranke družbe Dove so kampanjo neštetokrat ponovno delile ter pisale o svojih izkušnjah s samopodobo in individualnim dojemanjem lepote.

Vabimo vas, da se povežete z nami!